Get Hooked / Blogs

Blogs &
Berichten

Vanuit onze passie voor marketing en technologie delen wij graag onze kennis met jou.

Persoonlijk advies van HuGo

Persoonlijk advies van HuGo

Author: Hannah Fransen

Door de wereldwijde lockdown zijn veel (bedrijfs-)processen stilgevallen. Maar waar we vaak van het ergste uitgaan is er uit deze periode van crisis ook iets heel moois ontstaan. Namelijk het gevoel van saamhorigheid. Vanuit dit gevoel, en de landelijke vraag naar extra hulpkrachten in de zorg, is een ijzersterk idee ontstaan met een nog mooiere uitwerking: het landelijk initiatief De Nationale Zorgklas.

Lees meer
Waar minder meer wordt

Waar minder meer wordt

Author: Bart van Dam

Iedereen heeft het vast eens ergens gehoord of gelezen: “Minder is meer.” Klinkt wel lekker, maar wat moet je er nou mee? Bart legt haarfijn uit waarom minder, in zijn werk als designer voor Get Hooked, ook écht meer is.

Lees meer
Maak kennis met Ashley Evans, Get Hooked’s in home kunstenaar.

Maak kennis met Ashley Evans, Get Hooked’s in home kunstenaar.

Author: Hannah Fransen

Kunstenaars komen in vele vormen en maten, zo heb je schilders, muzikanten en dichters. Maar heb je al eens gedacht aan een front-end developer? Juist! Dit keer stellen we je voor aan Ashley Evans: hij zorgt ervoor dat onze kunstwerken geen stillevens, maar juist levendige applicaties en websites worden!

Lees meer
Do you even TikTok?!

Do you even TikTok?!

Author: Hannah Fransen

This is not a drill, this is not a drill! What’s up met TikTok: Het snelst groeiende platform van 2019 én, volgens de voorspellingen, 2020? De cijfers liegen er niet om, het relatief nieuwe platform genaamd TikTok (2017) streeft nu al de grote namen zoals Instagram en Facebook voorbij. Zo wordt TikTok in de Verenigde Staten acht keer per dag geopend door 27 miljoen gebruikers en zitten gebruikers gemiddeld een uur per dag op het jonge toch populaire platform. Interessant dus om te kijken waar het bij deze app allemaal om draait. Deze keer hebben we bij Get Hooked een beginner's guide to TikTok voor jullie.

Lees meer
Get Hooked medewerker Hannah Fransen

Hier is Hannah, Get Hooked's copywriter

Author: Hannah Fransen

Van marketeers tot aan designers en webdevelopers; Get Hooked heeft alles in huis als het aankomt op expertise. Maar welke creatieveling zit er toch achter de inhoudelijke content van deze parels? Dit keer stellen we je voor aan droomster Hannah Fransen: Get Hooked’s copywriter.

Lees meer
Self-love is in the air!

Self-love is in the air!

Author: Hannah Fransen

Met Valentijnsdag zijn we gewend een kaartje of bos bloemen naar onze dierbaren en geliefde(n) te sturen. Maar wat is de Valentijnsdag-trend voor 2020?

Lees meer
Ontmoet Mark, Get Hooked's wizard of code

Ontmoet Mark, Get Hooked's wizard of code

Author: Hannah Fransen

Als je opzoek bent naar levenswijsheid, een verhaal waar ‘vroeger alles beter was’ of gewoon even lekker filosofisch wilt sparren, bij onze webdeveloper Mark kan het allemaal. Daarom stellen we je dit keer graag voor aan Mark Olijslagers, digital overlord bij Get Hooked!

Lees meer
10 inspirerende insights van de Webwinkel Vakdagen 2020

10 inspirerende insights van de Webwinkel Vakdagen 2020

Author: Iris van der Heijden

Heb je de Webwinkelvakdagen gemist? We got you, want collega Iris heeft een uitgebreid rapport geschreven over deze inspirerende dag, enjoy!

Lees meer
Heroes Basketball en Get Hooked vormen partnerschap

Heroes Basketball en Get Hooked vormen partnerschap

Author: Koen van Lierop

Gisteravond zetten Heroes-eigenaar Bob van Oosterhout en directeur / eigenaar van Get Hooked Tim van Tartwijk voorafgaand aan de wedstrijd Heroes Den Bosch - Feyenoord Rotterdam hun handtekening onder een meerjarig partnerschap tussen de Bossche basketbalclub en het marketingbureau uit de stad. De aankondiging volgt op de recente stappen die beide partijen zetten om zichzelf nog sterker te profileren binnen de eigen stad.

Lees meer
Maak kennis met onze Projectmanager Selma

Maak kennis met onze Projectmanager Selma

Author: Iris van der Heijden

Misschien heb je deze duizendpoot al eerder gezien of gesproken, want tot voor kort was zij nog bezig met haar afstudeerscriptie bij Get Hooked. Nu deze klus geklaard is heeft ze meteen een nieuwe queeste binnengesleept: namelijk het team van Get Hooked aansturen als onze nieuwe projectmanager! We stellen je graag voor aan Selma Bouman.

Lees meer
Creatieve kunstmatige intelligentie

Creatieve kunstmatige intelligentie

Author: Hannah Fransen

Elk schilderij vertelt een verhaal: tot leven gebracht dankzij de menselijke kennis en het talent van de kunstenaar. Maar wat nou als blijkt dat het schilderij gemaakt is door een creatieve kunstmatige intelligentie? Is het van oudsher meest geromantiseerde beroep, de kunstenaar, binnenkort overbodig?

Lees meer
Black Friday, de kracht van het momentum

Black Friday, de kracht van het momentum

Author: Lex Voorhout

Ook jouw inbox zal ongetwijfeld zijn overspoeld met toffe deals: afgelopen vrijdag was het weer Black Friday. De vanuit Amerika overgewaaide hype groeit ook in Nederland al jaren aan populariteit. Maar, wat is de kracht van deze collectieve marketingstunt die elk jaar weer voor recordomzetten zorgt? En wat kun jij hiervan leren?

Lees meer
In gesprek met collega Iris

In gesprek met collega Iris

Author: Lex Voorhout

Wie zijn de mensen achter ons werk? De gezichten achter Get Hooked die in actie komen om impact te creëren met jouw merk, product of dienst. We stellen ons graag aan je voor: Wie zijn wij en wat doen we binnen Get Hooked? Deze keer vertelt Iris van der Heijden over haar rol als marketing professional.

Lees meer
Are you ready for the future?

Are you ready for the future?

Author: Tim van Tartwijk

Tim van Tartwijk has written an article for the April/May 2019 edition of the FIDI Focus where he explains how the moving industry can profit from embracing integrated technology. Read the article below for his inspiring vision.

Lees meer
Voice search optimazation

Zijn we al klaar voor voice search?

Author: Koen van Lierop

“Hey Siri, waar is het dichtstbijzijnde sushirestaurant?”, “Alexa, bestel twee pakken melk voor me!” Het mag nu misschien nog geen gemeengoed zijn, maar slimme assistenten die je met je stem aanstuurt ontwikkelen zich razendsnel.

Lees meer
Het mag nu misschien nog geen gemeengoed zijn, maar slimme assistenten die je met je stem aanstuurt ontwikkelen zich razendsnel.

Augmented Reality = Augmented Marketing?

Author: Koen van Lierop

Eind vorig jaar verscheen iOS 11, de nieuwste versie van het besturingssysteem voor de iPhone. Op het oog is er misschien niet heel veel veranderd, maar schijn bedriegt: met iOS 11 is een nieuwe standaard gezet voor Augmented Reality. En dat opent een wereld vol mogelijkheden - ook voor jouw merk.

Lees meer
Wat is de essentie van jouw bedrijf?

Wat is de essentie van jouw bedrijf?

Author: Joost Peeters

Elk bedrijf is uniek. Toch is dat vaak moeilijk te zien vanaf de buitenkant. Maar ook als we aan bedrijven zelf vragen wat hen uniek maakt valt er regelmatig een stilte. Mensen denken snel aan hun producten, diensten of de werkwijze die ze aanbieden en in hoeverre dat onderscheidend is. Vaak wijkt dat minimaal af van het aanbod van de concurrentie. Hoe kan je dan toch onderscheidend zijn?

Lees meer
U, I anD the rest

U, I anD the rest

Author: Mercede van de Wiel

Navigeren door een website is als winkelen. Onze ogen scannen vlug het aanbod af, op zoek naar dat éne doel, dat ene product. Vinden we niet snel genoeg waarnaar we op zoek zijn, dan staken we de zoektocht. Want tja, we weten dat het product of de dienst evengoed op andere plaatsen te verkrijgen is.

Lees meer
Interview met collega Roy!

Interview met collega Roy!

Author: Laura van der Burgt

Gebruiksvriendelijkheid, de juiste content creatie, een passend design: allemaal zaken die erg belangrijk zijn bij de ontwikkeling van een goede website. Onze collega Roy is uitgenodigd door Dekkers van Gerwen om hier iets meer over te vertellen in hun jaarlijkse Smart Magazine. Het Smart Magazine is sinds deze week uit! We willen jullie graag meenemen in het verhaal dat wij hebben mogen delen over onze werkwijze! Hieronder staat het volledige artikel weergegeven. We willen Dekkers van Gerwen nogmaals bedanken voor deze leuke belangstelling!

Lees meer
"Verhalen doen de motor draaien."

"Verhalen doen de motor draaien."

Author: Brabant Business Media

Onze collega Roy is uitgenodigd door Brabant Business Media om meer te vertellen over de werkwijze van Get Hooked. We willen jullie graag meenemen in het verhaal dat wij hebben mogen delen! Hieronder staat het volledige artikel weergegeven.

Lees meer
Get Hooked on mobility!

Get Hooked on mobility!

Author: Simone de Visser

Get Hooked, dé organisatie die ervoor zorgt dat jouw doelgroep fan wordt van jouw verhaal! Wij stellen inspirerende bedrijven, die zich richten op innovatieve mobiliteit, in staat om hun krachtige verhaal over te brengen.

Lees meer
Er was eens....

Er was eens....

Author: Mercede van de Wiel

Of je het nu wilt toegeven of niet, je hebt zelf weleens ooit een traantje moeten wegpinken bij het horen van een aangrijpend verhaal. Iedereen herinnert zich de video over de vader die zijn zoontje na de aanslagen in Parijs geruststelt met een hartverwarmende wijze les: “Zij hebben pistolen, maar wij hebben bloemen”. Een video die zich als een wervelwind verspreidde over social media. Waarom? Omdat een verhaal ons boeit, iets los maakt in mensen. Wij vertellen je het verhaal achter de kracht van storytelling!

Lees meer
Een goed verhaal begint bij Get Hooked

Een goed verhaal begint bij Get Hooked

Author: Koen van Lierop

Niet uitvoeren, maar creëren. Niet simpelweg jouw boodschap overdragen, maar jouw verhaal vertellen. Dat is precies waar Get Hooked voor staat. Nieuwe mogelijkheden openen voor de klant door jouw sterke visie nóg krachtiger over te brengen. Bij Get Hooked geloven we dat we mensen in beweging kunnen brengen, zoals jouw inspirerende visie ook ons motiveert om samen nieuwe ervaringen te creëren. Een actie die voortkomt uit passie. Wij laten jouw klant de emotie te laten ervaren die gepaard gaat met jouw merk. Vanaf hier is er geen weg terug: jouw klant kan niets anders dan ‘hooked’ raken aan jouw merk!

Lees meer
De AVG, wat houdt dat nou allemaal in?

De AVG, wat houdt dat nou allemaal in?

Author: Simone de Visser

25 Mei 2018 is het zover: vanaf dan is de AVG, de Algemene Verordening Gegevensbescherming, van toepassing. Ook wel bekend als de GDPR: ‘de nieuwe privacywetgeving’. Weet jij al precies wat deze nieuwe privacywetgeving voor jouw communicatiemiddelen gaat betekenen? Bij Get Hooked krijgen we veel vragen over de AVG en zien we dat bedrijven niet goed weten wat hen te wachten staat. Helemaal niet raar ook, het is namelijk een complex verhaal. En daarom nemen wij je graag mee in de belangrijkste veranderingen!

Lees meer

Enthousiast &
klaar voor impact?

Stuur ons een bericht of
bel ons op 085 747 00 31!

Inspiratie nodig? Meld je aan voor onze nieuwsbrief!

Zo nu en dan zijn we allemaal op zoek naar nieuwe manieren om iets betekenisvols te doen, om impact te maken. Dan is onze nieuwsbrief misschien precies wat je nodig hebt! Meld je nu aan en ontvang maandelijks een dosis inspiratie over een groot aantal onderwerpen. En get ready for impact!