Koen van Lierop nieuwe Managing Director van Get Hooked
Tim van Tartwijk draagt zijn rol geleidelijk over.
Lees meerLokale SEO voor jouw bedrijf: wat is het en hoe werkt het?
Wil je meer uit jouw organische zoekresultaten halen en de vindbaarheid van jouw website verbeteren? Dan wordt het tijd om je te gaan verdiepen in lokale SEO. In deze blog leggen we je uit wat het is, hoe het werkt en welke factoren van belang zijn.
Lees meerGet Hooked sluit zich aan bij Happy Horizon
Met veel trots mogen we vandaag wereldkundig maken dat we de krachten gaan bundelen met bureaugroep Happy Horizon. Als Get Hooked een mooie nieuwe mijlpaal in onze groei van de afgelopen jaren en een veelbelovende stap richting de toekomst, waarin we samen nog sterker staan en onze klanten nog beter kunnen bedienen!
Lees meerDe overstap naar Google Analytics 4
Het stond natuurlijk al tijden op de planning: de overstap van Google Universal Analytics naar Google Analytics 4. Google heeft aangekondigd dat er vanaf 1 juli 2023 geen hits meer worden verwerkt op de verouderde Universal Analytics property’s. Om te voorkomen dat je veel nuttige data misloopt, is het dus verstandig om snel aan de slag te gaan met het implementeren van Google Analytics 4. We vertellen je in onze blog graag meer waarom deze nieuwe variant ontworpen is!
Lees meerEaster eggs in marketing
Bloeiende bloemetjes, zoemende bijtjes… en over een tijdje een aantal gesmolten, niet gevonden chocolade-eitjes. Het is namelijk bijna Pasen! Dé tijd waarin veel bedrijven hun marketingstrategie voorzien van wat extra creatieve content. Tijd dus om ook jouw ontbijttafel te verschaffen van wat heerlijk leesvoer. Vandaag op het menu: easter eggs!
Lees meerHype: Verkoop je kunstwerk met NFT's
Als we de laatste mediarage rondom NFT’s moeten geloven is er nu een ‘antwoord’ op het vraagstuk hoe het van oudsher meest geromantiseerde beroep van een gedigitaliseerd verdienmodel kan worden voorzien. Maar wat zijn NFT’s precies en wat is er zo bijzonder aan? Get Hooked legt uit.
Lees meerVerbeter jouw marketing highscore
Of je nu bent opgegroeid met een hongerige Pacman die achter gekleurde spookjes aanwaggelde of met het ontploffen van snoepjes in Candy Crush, games zijn niet meer weg te denken uit ons leven. Een kans dus voor jouw strategie en veel simpeler toe te passen dan je zou denken.
Lees meerGet Hooked wins FD Gazelle Award 2020!
We hebben wat te vieren bij Get Hooked! Deze week hoorden we zijn uitgeroepen tot een van de snelst groeiende Nederlandse bedrijven van 2020. Over impact gesproken!
Lees meerMarketing in tijden van het coronavirus: do’s & dont’s
Een ding is zeker: opvallen als merk is belangrijk, ook in tijden van een wereldwijd coronavirus. Maar hoe zet je een ijzersterke crisismarketing campagne op en wanneer doe je het goed? Get Hooked legt uit.
Lees meerThe meaning of colors in marketing
Wist je dat 90% van de allereerste oordelen over een merk wordt gevormd op basis van de kleur alleen? Kleuren zijn de belangrijkste triggers die bepalen of een klant ‘hooked’ raakt aan jouw merk. Iedere kleur brengt een bepaald gevoel, betekenis en associatie met zich mee. In deze blog vertellen we je alles over deze verschillende psychologische kleurbetekenissen in marketing en hoe jij het kan gebruiken voor jouw merk!
Lees meerPersonal advice from HuGo
Door de wereldwijde lockdown zijn veel (bedrijfs-)processen stilgevallen. Maar waar we vaak van het ergste uitgaan is er uit deze periode van crisis ook iets heel moois ontstaan. Namelijk het gevoel van saamhorigheid. Vanuit dit gevoel, en de landelijke vraag naar extra hulpkrachten in de zorg, is een ijzersterk idee ontstaan met een nog mooiere uitwerking: het landelijk initiatief De Nationale Zorgklas.
Lees meerWhere more becomes less
Iedereen heeft het vast eens ergens gehoord of gelezen: “Minder is meer.” Klinkt wel lekker, maar wat moet je er nou mee? Bart legt haarfijn uit waarom minder, in zijn werk als designer voor Get Hooked, ook écht meer is.
Lees meerDo you even TikTok?!
This is not a drill, this is not a drill! What’s up met TikTok: Het snelst groeiende platform van 2019 én, volgens de voorspellingen, 2020? De cijfers liegen er niet om, het relatief nieuwe platform genaamd TikTok (2017) streeft nu al de grote namen zoals Instagram en Facebook voorbij. Zo wordt TikTok in de Verenigde Staten acht keer per dag geopend door 27 miljoen gebruikers en zitten gebruikers gemiddeld een uur per dag op het jonge toch populaire platform. Interessant dus om te kijken waar het bij deze app allemaal om draait. Deze keer hebben we bij Get Hooked een beginner's guide to TikTok voor jullie.
Lees meerSelf-love is in the air!
Met Valentijnsdag zijn we gewend een kaartje of bos bloemen naar onze dierbaren en geliefde(n) te sturen. Maar wat is de Valentijnsdag-trend voor 2020?
Lees meerMeet Mark, Get Hooked's wizard of code
Als je opzoek bent naar levenswijsheid, een verhaal waar ‘vroeger alles beter was’ of gewoon even lekker filosofisch wilt sparren, bij onze Lead Developer Mark kan het allemaal. Daarom stellen we je dit keer graag voor aan Mark Olijslagers, digital overlord bij Get Hooked!
Lees meer10 inspiring insights from the Webwinkel Vakdagen 2020
Heb je de Webwinkelvakdagen gemist? We got you, want collega Iris heeft een uitgebreid rapport geschreven over deze inspirerende dag, enjoy!
Lees meerHeroes Basketball and Get Hooked become partners
Gisteravond zetten Heroes-eigenaar Bob van Oosterhout en directeur / eigenaar van Get Hooked Tim van Tartwijk voorafgaand aan de wedstrijd Heroes Den Bosch - Feyenoord Rotterdam hun handtekening onder een meerjarig partnerschap tussen de Bossche basketbalclub en het marketingbureau uit de stad. De aankondiging volgt op de recente stappen die beide partijen zetten om zichzelf nog sterker te profileren binnen de eigen stad.
Lees meerCreative AI
Elk schilderij vertelt een verhaal: tot leven gebracht dankzij de menselijke kennis en het talent van de kunstenaar. Maar wat nou als blijkt dat het schilderij gemaakt is door een creatieve kunstmatige intelligentie? Is het van oudsher meest geromantiseerde beroep, de kunstenaar, binnenkort overbodig?
A chat with colleague Iris
Wie zijn de mensen achter ons werk? De gezichten achter Get Hooked die in actie komen om impact te creëren met jouw merk, product of dienst. We stellen ons graag aan je voor: Wie zijn wij en wat doen we binnen Get Hooked? Deze keer vertelt Iris van der Heijden over haar rol als marketing professional.
Lees meerBlack Friday, the power of momentum
Ook jouw inbox zal ongetwijfeld zijn overspoeld met toffe deals: afgelopen vrijdag was het weer Black Friday. De vanuit Amerika overgewaaide hype groeit ook in Nederland al jaren aan populariteit. Maar, wat is de kracht van deze collectieve marketingstunt die elk jaar weer voor recordomzetten zorgt? En wat kun jij hiervan leren?
Lees meerAre you ready for the future?
Tim van Tartwijk has written an article for the April/May 2019 edition of the FIDI Focus where he explains how the moving industry can profit from embracing integrated technology. Read the article below for his inspiring vision.
Lees meerZijn we al klaar voor voice search?
“Hey Siri, waar is het dichtstbijzijnde sushirestaurant?”, “Alexa, bestel twee pakken melk voor me!” Het mag nu misschien nog geen gemeengoed zijn, maar slimme assistenten die je met je stem aanstuurt ontwikkelen zich razendsnel.
Lees meerAugmented Reality = Augmented Marketing?
Eind vorig jaar verscheen iOS 11, de nieuwste versie van het besturingssysteem voor de iPhone. Op het oog is er misschien niet heel veel veranderd, maar schijn bedriegt: met iOS 11 is een nieuwe standaard gezet voor Augmented Reality. En dat opent een wereld vol mogelijkheden - ook voor jouw merk.
Lees meerWhat is the essence of your company?
Elk bedrijf is uniek. Toch is dat vaak moeilijk te zien vanaf de buitenkant. Maar ook als we aan bedrijven zelf vragen wat hen uniek maakt valt er regelmatig een stilte. Mensen denken snel aan hun producten, diensten of de werkwijze die ze aanbieden en in hoeverre dat onderscheidend is. Vaak wijkt dat minimaal af van het aanbod van de concurrentie. Hoe kan je dan toch onderscheidend zijn?
Lees meerU, I anD the rest
Navigeren door een website is als winkelen. Onze ogen scannen vlug het aanbod af, op zoek naar dat éne doel, dat ene product. Vinden we niet snel genoeg waarnaar we op zoek zijn, dan staken we de zoektocht. Want tja, we weten dat het product of de dienst evengoed op andere plaatsen te verkrijgen is.
Lees meer"Verhalen doen de motor draaien."
Onze collega Roy is uitgenodigd door Brabant Business Media om meer te vertellen over de werkwijze van Get Hooked. We willen jullie graag meenemen in het verhaal dat wij hebben mogen delen! Hieronder staat het volledige artikel weergegeven.
Lees meerInterview met collega Roy!
Gebruiksvriendelijkheid, de juiste content creatie, een passend design: allemaal zaken die erg belangrijk zijn bij de ontwikkeling van een goede website. Onze collega Roy is uitgenodigd door Dekkers van Gerwen om hier iets meer over te vertellen in hun jaarlijkse Smart Magazine. Het Smart Magazine is sinds deze week uit! We willen jullie graag meenemen in het verhaal dat wij hebben mogen delen over onze werkwijze! Hieronder staat het volledige artikel weergegeven. We willen Dekkers van Gerwen nogmaals bedanken voor deze leuke belangstelling!
Lees meerGet Hooked on mobility!
Get Hooked, dé organisatie die ervoor zorgt dat jouw doelgroep fan wordt van jouw verhaal! Wij stellen inspirerende bedrijven, die zich richten op innovatieve mobiliteit, in staat om hun krachtige verhaal over te brengen.
Lees meerEr was eens....
Of je het nu wilt toegeven of niet, je hebt zelf weleens ooit een traantje moeten wegpinken bij het horen van een aangrijpend verhaal. Iedereen herinnert zich de video over de vader die zijn zoontje na de aanslagen in Parijs geruststelt met een hartverwarmende wijze les: “Zij hebben pistolen, maar wij hebben bloemen”. Een video die zich als een wervelwind verspreidde over social media. Waarom? Omdat een verhaal ons boeit, iets los maakt in mensen. Wij vertellen je het verhaal achter de kracht van storytelling!
Lees meerA good story starts at Get Hooked
Niet uitvoeren, maar creëren. Niet simpelweg jouw boodschap overdragen, maar jouw verhaal vertellen. Dat is precies waar Get Hooked voor staat. Nieuwe mogelijkheden openen voor de klant door jouw sterke visie nóg krachtiger over te brengen. Bij Get Hooked geloven we dat we mensen in beweging kunnen brengen, zoals jouw inspirerende visie ook ons motiveert om samen nieuwe ervaringen te creëren. Een actie die voortkomt uit passie. Wij laten jouw klant de emotie te laten ervaren die gepaard gaat met jouw merk. Vanaf hier is er geen weg terug: jouw klant kan niets anders dan ‘hooked’ raken aan jouw merk!
Lees meerGDPR - What does it mean?
25 Mei 2018 is het zover: vanaf dan is de AVG, de Algemene Verordening Gegevensbescherming, van toepassing. Ook wel bekend als de GDPR: ‘de nieuwe privacywetgeving’. Weet jij al precies wat deze nieuwe privacywetgeving voor jouw communicatiemiddelen gaat betekenen? Bij Get Hooked krijgen we veel vragen over de AVG en zien we dat bedrijven niet goed weten wat hen te wachten staat. Helemaal niet raar ook, het is namelijk een complex verhaal. En daarom nemen wij je graag mee in de belangrijkste veranderingen!
Lees meer