Heroes Basketball and Get Hooked become partners
Auteur: Koen van Lierop
Auteur: Koen van Lierop
’s-Hertogenbosch - 10 januari 2020
Gisteravond zetten Heroes-eigenaar Bob van Oosterhout en directeur / eigenaar van Get Hooked Tim van Tartwijk voorafgaand aan de wedstrijd Heroes Den Bosch - Feyenoord Rotterdam hun handtekening onder een meerjarig partnerschap tussen de Bossche basketbalclub en het marketingbureau uit de stad. De aankondiging volgt op de recente stappen die beide partijen zetten om zichzelf nog sterker te profileren binnen de eigen stad.
Heroes Basketball steekt sinds dit jaar in een nieuw jasje: de club, voor het eerst in de recente geschiedenis qua naamgeving niet meer afhankelijk van een hoofdsponsor, liet zichzelf voor aanvang van het seizoen een nieuwe naam, logo en huisstijl aanmeten en ook de uitstraling van alle communicatiemiddelen van de club werd onder handen genomen. Deze uitstraling voor de Heroes, die de ambities van de club op het gebied van topsport én entertainment communicatief kracht bijzet, werd verzorgd door het Bossche merkenbureau Get Hooked. “We zochten al een tijdje naar een partner die snapt wat ervoor nodig is om een sterk merk neer te zetten,” vertelt Bob van Oosterhout namens Heroes Basketball. “Get Hooked heeft onze kijk op een gezellige avond topsport in De Maaspoort vertaald naar een merk dat we de komende jaren kunnen uitbouwen en dat ons binnen en buiten de stadsgrenzen meer erkenning en herkenning zal opleveren.”
De ambitie om van Heroes een krachtig sportmerk te maken komt allereerst voort uit een persoonlijke voorliefde voor basketbal
“De ambitie om van Heroes een krachtig sportmerk te maken komt allereerst voort uit een persoonlijke voorliefde voor basketbal,” geeft Get Hooked-eigenaar Tim van Tartwijk aan. “Daarnaast delen we binnen Get Hooked allemaal een fascinatie voor het verschil dat een mooi, herkenbaar merk kan maken vult Roy Steenbakkers aan. De uitdaging voor Heroes, een ondernemend sportmerk uit onze eigen stad, paste dan ook perfect binnen onze eigen ambitie om onszelf en onze dienstverlening beter zichtbaar te maken in ’s-Hertogenbosch.”
Het partnerschap tussen Heroes en Get Hooked beslaat meer dan enkel de branding van het merk Heroes en de vormgeving van communicatiemiddelen als de website, socialmedia en de print-uitingen van de basketbalclub. Zo organiseerden de club en Get Hooked onlangs samen een marketingworkshop voor Heroes’ businessclub die werd bijgewoond door meer dan 30 lokale ondernemers en sponsoren. Daarnaast biedt Heroes Get Hooked zichtbaarheid in en rondom De Maaspoort tijdens wedstrijden van de club. “Met deze samenwerking bieden we elkaar nu en in de komende jaren een prachtig podium binnen en buiten onze stad,” besluiten Van Oosterhout en Van Tartwijk gezamenlijk.
Met deze samenwerking bieden we elkaar nu en in de komende jaren een prachtig podium binnen en buiten onze stad
Get Hooked and Heroes Basketball sign their contract during the game against Feyenoord Rotterdam
Over Heroes Basketball Den Bosch
Heroes Basketball uit ’s-Hertogenbosch is al meer dan 45 jaar actief in de Nederlandse Eredivisie Basketbal. De clubcombineert topsport en entertainment om inwoners van Den Bosch bij elke wedstrijd de ultieme avond uit te bieden. Declub is maatschappelijk betrokken en mag zich met meer dan 140 businessclubleden een van de snelst groeiendezakelijke platforms uit de omgeving noemen.
Over Get Hooked
Get Hooked is een creatief marketingbureau dat klanten van zowel binnen ’s-Hertogenbosch als tot ver over delandsgrenzen voorziet van merkconcepten en alle marketingmiddelen die daaruit voortkomen. Zodoende zijn demerken, websites, apps en andere communicatiemiddelen van Get Hooked terug te vinden in een veelheid aanbranches en sectoren in binnen- en buitenland!
Groepspicture with partner Move4U, the players from Heroes Den Bosch and team Get Hooked