A good story starts at Get Hooked
Auteur: Koen van Lierop
Auteur: Koen van Lierop
Iedere dag weer krijgen we een breed scala aan keuzes op ons bordje. “Begin ik de dag met een kopje Douwe Egberts of Senseo? “Regel ik mijn zakelijke financiën bij Rabobank of ING?” Dagelijks worden we overspoeld met merken, producten en diensten die we tegen elkaar afzetten. Als consument, als medewerker, als bedrijf, als contributor aan onze omgeving en alle andere rollen die we ons toekennen. Om overeind te blijven tussen deze overload aan keuzemogelijkheden, zoeken merken hun heil in het ‘every brand for himself’ principe. De ene na de andere opportunistische belofte probeert de doelgroep over de streep te trekken, bonte huisstijlen smeken om gezien te worden, creatieve marketingcampagnes schieten als paddenstoelen uit de grond, noem het maar op. In de keiharde wereld van branding is het survival of the most striking.
Be amazed by powerful storytelling! Get Hooked. Action through devotion.
Maar harder schreeuwen dan de concurrent is overbodig. Tenminste, als jouw kerngedachte goed is. Een mooi merk met een sterke drive behoeft geen dwingende taglines of felle kleuren om gezien te worden. Een goed verhaal is dat wat nodig is om jouw doelgroep in beweging te brengen. Verteld op onze eigen, unieke manier brengen we jouw verhaal aan de man.
Deze heldere visie gaan we vanaf nu nóg duidelijker communiceren. Daarom hebben we het oude .TIM Digital Marketing Professionals een frisse, nieuwe look and feel gegeven die helemaal aansluit bij wie wij zijn: verhalenvertellers voor wie standaard niet tot de standaard behoort. Geen ‘trial-and-error-insteek’, maar hier en nu verandering brengen. Jouw merk écht de hoofdpersoon maken van jouw eigen verhaal door digitale communicatie op een creatieve manier in te zetten. Bij Get Hooked doen we alles met één doel: zorgen dat jouw merk niet langer een optie, maar een keuze is. En dat merk je aan alles!