Challenge
Voor Toekomst Schoonmaakbedrijven heeft Get Hooked de uitdaging gekregen de huidige website van een nieuwe frisse look te voorzien. Een belangrijk element voor het redesign van de website was om het unieke merkverhaal van Toekomst in de spotlight te zetten. Een website die de unieke boodschap van Toekomst Schoonmaakbedrijven kracht bijzet en veel bekijks trekt dankzij de vernieuwde uitstraling. Team Get Hooked gaat aan de slag!
Journey
De website van Toekomst was toe aan een nieuw ontwerp. Daarom hebben we aan tafel gezeten met Toekomst om te kijken hoe we deze website konden verbeteren. Zo kwam naar voren dat de website van een modernere uitstraling voorzien mocht worden en dat Toekomst hun merkverhaal duidelijk belicht wilde hebben op de website. Dit hebben we gedaan door beelden, quotes en ervaringen van klanten toe te voegen aan de website. Daarnaast hebben we de website van een zachtere uitstraling voorzien door een lichtere accentkleur toe te voegen. Niet alleen hebben we persoonlijke ervaringen, een frisse kleur en meer beeld toegevoegd aan de website, we hebben namelijk ook de lay-out van de homepagina aangepast. Zodat nieuwe bezoekers en potentiële klanten in een oogopslag zien waar Toekomst voor staat en wat ze doen.
Impact
Door een opfrisbeurt te geven aan de website kunnen toekomstige en potentiële klanten duidelijker en aantrekkelijker door de website klikken. Met de vernieuwde pagina “Dit is toekomst” krijgen potentiële nieuwe werknemers én klanten een persoonlijke kijk in de organisatie. Door het persoonlijke verhaal van Toekomst meer aandacht te geven op de vernieuwde website zorgen we ervoor dat klanten zich herkennen en kunnen identificeren met het merk. Zo is de website weer helemaal up-to-date en klaar voor de komende jaren! Bekijk de website online!