Een wereld
in beweging

Mensen die voor hun werk van de ene naar de andere kant van de wereld reizen en daar vaak ook gaan wonen. Spullen die van op het ene adres worden verpakt en opgehaald, naar de plek van bestemming worden vervoerd, om daar weer uitgepakt te worden. Het klinkt niet heel complex, maar toch gaat er achter deze processen een wereld van logistiek, dienstverlening en werkgeversschap schuil. Een wereld die allerlei processen omvat, van verkoopprocessen tot en met het inventariseren van de verhuizing, het plannen, communiceren, medewerkerstevredenheid en het bieden van aanvullende diensten.

  • Strategy
  • Brand Identity
  • Webdesign
  • Online Marketing
  • Business Development
  • (UX) Design
  • Front-end development

Challenge

Onze taak was om deze complexe wereld van global mobility te digitaliseren naar een kleinere meer bereikbare plek. Een centrale plek voor alle verhuisbedrijven, multinationals, werknemers en individuele gebruikers. Eén vriendelijke mobiliteitservaring in een mobiliteitsmanagementsysteem. Bij Get Hooked was het onze uitdaging om dit platform te branden, positioneren en uiteindelijk ook het platform te ontwerpen en programmeren in samenwerking met Redsky Mobility Solutions.

Journey

Vanuit een analyse hebben wij verschillende partijen geanalyseerd en gesproken. We hebben gekeken naar hun behoeftes, de pijnpunten, wensen en meer. Vervolgens hebben we met onze opgedane kennis gebouwd naar een merk, een merk dat de visie uitstraalde waar het allemaal om draait: het maken van een kleinere mobiliteitswereld binnen handbereik. Door middel van het regelmatig testen van het product en nauw klantcontact hebben we gebouwd naar een sterk merk en product dat aansluit bij de wensen van de verschillende doelgroepen.

Impact

Maak kennis met Reedge, een platform dat een soepel mobiliteitsproces biedt aan eenieder die bij een relocatie betrokken is: van leveranciers tot het individu dat verhuist en zelfs zijn of haar werkgever. De naam Reedge is een fonetisch synoniem van 'Reach', wat terugslaat op het feit dat je met dit product iedereen kan bereiken, zowel qua mobiliteit als communicatief. Daarnaast is de naam op verschillende manieren toe te passen. Om prestaties te laten zien (‘To Reedge a Milestone’), communicatie te benadrukken (‘To Reedge out to’) en om bijvoorbeeld ambities te laten zien (‘To Reedge for new possibilities’). Het Reedge logo toont onze aarde met zijn zes continenten. Deze zijn samengebracht tot één geheel, als weerspiegeling van ons streven om een kleinere meer bereikbare plek te tonen.

Case reedge img fullwidth 1
Case reedge img macbook
Case reedge img screens
Case reedge img ui kit
Case reedge img fullwidth
Case reedge img adv

Waar volgens ons onderzoek veel verhuissoftware te kort in schiet, blinkt Reedge in uit, een gebruiksvriendelijk managementsysteem die mobiliteitservaring biedt voor zowel bedrijven die mensen en goederen verplaatsen als de klanten die verhuizen. Een platform dat inzicht geeft in de juiste gegevens op het juiste moment. Reedge biedt een naadloze mobiliteit door mensen en services met elkaar te verbinden en personalisatie door toegankelijkheid en toepasbaarheid van gegevens voor alle betrokken partijen.

De eerste versie, 'Reedge Essentials', bevat al krachtige dagelijkse functies zoals lead- en klantbeheer, het maken en verzenden van offertes en facturen, taakbeheer en communicatie met klanten. In 2020 zullen slimme modules worden toegevoegd om Warehousing, Resource Management en Operationele Planning te omvatten, evenals een module om tegemoet te komen aan de behoeften van Destination Service Providers en hun klanten.

Bekijk de website van Reedge hier!