Challenge
Bureau Rademaker is een toegankelijk en betrouwbaar bedrijf met een moderne tint. Het bedrijf is goed in haar inlevingsvermogen, het meedenken met haar klant en het familiare gevoel. Echter werd dit gevoel dat klanten beleven nog niet door vertaald in Rademaker communicatie en huisstijl. Daarom wilde het financiële bureau Rademaker een nieuw merk, een merk dat de klantbeleving verbeterd en dat feilloos aansluit op hun manier van werken.
Journey
Onze taak was om het merk Bureau Rademaker een professionele huisstijl te geven. Om te zorgen dat iedereen ziet wie en wat ze zijn als bedrijf in één oogopslag. Wij transformeerden Rademaker naar een modern en betrokken merk. Een merk met een sterke visie en niet slechts een plaatje voor de buitenkant, maar gebaseerd op een sterke overtuiging van binnenuit. Zodat Bureau Rademaker het nieuwe merk met trots kan uitdragen. Communicatie-uitingen en communicatiemiddelen waar de vaste klanten van Rademaker zich in herkennen en nieuwe klanten door getriggerd worden.
Impact
Met de boodschap en huisstijl Rademaker. Werkt. geven we precies de belofte van Rademaker richting de verschillende doelgroepen weer. Het krachtige statement ‘werkt’ heeft een tweeledige betekenis: Rademaker boekt altijd resultaat. Punt. Rademaker bereikt dat resultaat door te doen. Geen fratsen. Ook het beeldmerk is gebouwd op basis van de uitgangspunten ‘familie’, ‘inlevingsvermogen’ en ‘dichtbij klanten staan’. Van corporate identity met visitekaartjes, briefpapier, tot kantoormaterialen. Van een bedrijfswebsite met landingspagina's voor de verschillende diensten van Rademaker tot en met het ontwerp van een kerstmis relatiegeschenk. De gedachte en het gevoel van ‘Rademaker. Werkt.’ zie je nu overal terug. De impact? Een krachtige en familiaire communicatiethematiek die de bedrijfsvisie van Rademaker perfect weerspiegelt en waaraan klanten zich willen binden.
Bekijk de website van Rademaker hier!