Challenge
Bij Jobstoryz staan verhalen centraal. Het verhaal achter de werkzoekende, wie is hij of zij? Waar liggen zijn ambities, krachten en valkuilen? Het verhaal rondom de werkgever, wat voor een organisatie is het? Wat voor een type mensen werken er en welke doelen streven ze na? Maar, het is allemaal begonnen met het definiëren van het verhaal achter Jobstoryz zelf! Het verhaal van drie karakteristieke ondernemers uit het arbeidsbemiddelingslandschap die pleiten voor een nieuwe werkwijze, een nieuwe benadering hoe werkgever en werkzoekende elkaar vinden.
Journey
Get Hooked heeft het bovenstaande verhaal van Jobstoryz vertaalt in een strategisch doordacht merkconcept en gaf vorm aan de merkidentiteit waarbij het gedachtengoed van de drie ondernemers ten grondslag heeft gelegen. De belangrijkste pijlers bij het genereren van een perfecte match tussen werkzoekenden en werkgevers, de fijne ervaring van het vinden van een baan, heeft geresulteerd in de communicatiethematiek “Happy to work”.
Impact
Door het merkconcept door te vertalen in een breed toepasbare merkidentiteit is Jobstoryz in staat om impact op de arbeidsmarkt te gaan creëren. Daarbij is Get Hooked verantwoordelijk geweest voor het (ux)design en de technische uitwerking van de website. Uniek op de website van Jobstoryz is de ‘Matchingtool” waarbij werkzoekenden doormiddel van een aantal vragen gekoppeld kunnen worden aan een passende organisatie en (beschikbare) vacatures.
Bekijk de website van Jobstoryz live op www.jobstoryz.com