Challenge
Want hoe vang je die unieke mix van sportieve prestaties, show en zakelijke potentie die de basketbalclub in Den Bosch is? Hoe maak je de basketballiefhebber duidelijk dat de club sportief the place to be is, vertel je gezinnen dat de club het leukste avondje uit in de stad is én breng je de mogelijkheden van de businessclub bij sponsoren onder de aandacht? Want die laatste is namelijk de snelst groeiende businessclub van Nederland!
Journey
Dat doen we door de gemene deler tussen al die elementen die samen de club maken communicatief uit te lichten. Want de topsport op internationaal niveau, de onvergetelijke ervaring en sfeer, de ambities - vol van potentie, groei en ontwikkeling - én de zakelijke mogelijkheden zijn verbazingwekkend. En dat alles mogelijk gemaakt door het collectief van helden - Heroes - die publiek, de spelers, de businessclub en de hele stad Den Bosch samen vormen. "We are The Amazing!" luidt dan ook de nieuwe kreet van Heroes Den Bosch. Die kreet kunnen we communicatief doorvertalen naar de verschillende 'verbazingwekkende' aspecten van de club, zoals prestaties ("We are going European!"), sfeer ("We are the wow factor!") of zakelijke mogelijkheden ("We are growing our network!"). Dit alles goten we om het plaatje af te maken in een passende 'superhelden'-stijl zoals je die kent uit de heldenverhalen uit bekende comics!
Impact
De nieuwe stijl en communicatiethematiek mochten we toepassen op alle verschillende communicatiemiddelen die Heroes rijk is! Van bannering in en rond het stadion, tot de speelschema's, de website en bijvoorbeeld de auto's van de spelers. Dat we ook communicatief hebben mogen bijdragen aan het succes van de club, maakte ons als trotse sponsor van Heroes Den Bosch een nóg veel trotsere sponsor!