Challenge
Get Hooked heeft al sinds 2014 de eer gekregen om voor Bostik verschillende opdrachten mogen te vervullen. We zijn actief bezig geweest met het geven van strategisch advies, het ontwikkelen van communicatiethematieken, het geven van kennissessies aan hun onlinemarketingteam en zelfs met het ontwikkelen van een VR-Applicatie voor een internationaal evenement.
Journey
In het afgelopen decennium zijn er dus verschillende uitdagingen geweest waar we met trots op terug kijken. Zo hebben we aan Bostik strategisch advies gegeven rondom het uitzetten van hun landenwebsites. We zijn ook bezig geweest met het maken van een interactieve VR-applicatie en communicatiethema voor de FEICA-beurs in 2018, waar Bostik hoofdsponsor is. Dit was ter aankondiging en promotie van Bostik’s digitale transformatie. Tevens hebben we het bedrijf begeleid bij de overname van Den Braven door Bostik, waar ook een video voor ontwikkeld is. Door middel van een intern communicatiethema werden de medewerkers van Den Braven op een goede manier op de hoogte gesteld van deze fusie. Bovendien zijn er twee video’s gemaakt voor het online marketingteam van Bostik, een ter introductie van het team en een voor een samenvatting van de online behaalde resultaten.
Impact
De impact? Een inspirerende communicatiethematiek en AR-applicatie die op 250 iPads én groot scherm is vertoond met een duidelijke boodschap: Bostik is klaar voor de digitale transformatie. Mede hierdoor een succesvol evenement op de FEICA-beurs wat industriële leiders heeft geënthousiasmeerd voor Bostik. Na jaren van hecht partnerschap tussen Get Hooked en Bostik geven we ook elk kwartaal een kennissessie aan het onlinemarketingteam op het gebied van (online) marketing, branding en teambuilding. Hierdoor krijgen zij meer inzicht in handige tools en inspiratie om hun dagelijkse werk te verbeteren.