BCS. Het geheel dat loont

Vanzelfsprekend: iedereen weet dat ze bij Human Resource Management terecht kunnen voor vragen omtrent dienstverband of salaris. Maar er speelt dagelijks veel meer op de HR-afdeling dan velen van ons zich eigenlijk doen beseffen. Een wereld met grote impact voor zowel organisaties als de mensen die voor die organisaties werken. Bij BCS zijn ze zich hier maar al te bewust van, zij kwamen naar Get Hooked met de vraag of wij van die ‘vanzelfsprekendheid’ een urgentie konden maken: zogezegd zo gedaan.

  • Merkconcept
  • Webdesign
  • Animatievideo's
  • Social media marketing
  • Front-end Development
  • Klant onboarding

Challenge

Al jaren is Get Hooked een trouwe klant en gebruiker van BCS’ salarisadministratiesoftware. Het was daarom leuk om de rollen een keer om te draaien en onze creativiteit in te zetten voor BCS. Een vernieuwde huisstijl, website, logo én pay-off zonder de essentie van BCS, de persoonlijke service en unieke werkwijze, te verliezen. Over een leuke uitdaging gesproken!

Journey

Na onze eerste kick-off sessie was het al snel duidelijk dat er bij BCS alles aan gedaan wordt om ervoor te zorgen dat álle HR-processen bij organisaties onverstoord blijven doorgaan. Op die manier kan BCS namelijk de zekerheid van operationele continuïteit waarborgen. En dat elke maand weer opnieuw. Die continuïteit waarborgen ze bij BCS door meer dan 40 jaar ervaring, persoonlijke service, software én kennis te integreren in hun producten en diensten. Samen vormen deze vier pijlers één geheel: de kracht van BCS. De door ons samengestelde pay-off kon dus onmogelijk één van deze vier pijlers belichten, het is immers het geheel dat loont. Met die gedachte werd de nieuwe pay-off geboren: Bij BCS zijn ze niet enkel expert op het gebied van HR of geven ze advies over salarisadministratie, nee, BCS is het ‘Het geheel dat loont’!

Impact

Logo en huisstijl

Na het bedenken van de nieuwe pay-off waren het logo en de huisstijl van BCS aan de beurt. Een geheel dat ook in beeld moet worden gecommuniceerd. Met het nieuwe logo zijn we dicht bij huis gebleven: deze is dan ook een subtiele knipoog naar de oude vertrouwde paraplu van BCS. De vorm is immers geïnspireerd op het bovenaanzicht van de paraplu. Om het nieuwe hoofdstuk van BCS, de totale make-over van het merk, kracht bij te zetten hebben we ervoor de bekende blauwe kleur te behouden, maar hebben nieuwe kleuren zoals paars en turquoise toe te voegen.

Website

Na de basis te hebben gelegd en BCS van een nieuwe look te hebben voorzien wilden we iets bijzonders doen voor het design van de website. Meer dan 10.000 mensen bekijken maandelijks hun website dus dit moest de spreekwoordelijke kers op de taart worden! De website hebben we geheel naar de behoeften en wensen van de klanten en doelgroep van BCS ingericht. Hierdoor is de website gebruiksvriendelijk, overzichtelijk en kunnen klanten van BCS altijd een antwoord op iedere vraag te vinden. Dat alles onder één dak.

Nieuwsgierig geworden? Kijk dan snel op de website van BCS of neem contact op met Get Hooked om te kijken wat wij voor je kunnen betekenen.

BCS Case beeld 1
BCS Case beeld 2
BCS Case beeld 4
BCS Case beeld 5
BCS Case beeld 3