Meet Get Hooked’s nieuwe talent: Brandingbaas Jesper!

Author: Hannah Fransen

Onze nieuwe collega Jesper Brouwers is een écht mensenmensch, een communicatief wonder al zeggen we het zelf. Heb je een strategisch vraagstuk? Of wil je jouw merk van een laag impact voorzien? Leer Jesper alvast kennen in dit interview!

Wat doe je precies als Strategisch Marketeer bij Get Hooked?

Iedere organisatie heeft een uniek karakter, het is mijn taak om dat unieke karakter vorm te geven en een doorvertaling te maken naar een communicatiestrategie. Door het unieke karakter van een merk kracht bij te zetten zorg je ervoor dat het herkenbaar wordt en kan er voorkeur worden gecreëerd. Naast het bedenken van de nieuwe ‘Coca-Cola’ of ‘Mercedes’ houd ik mij ook bezig met de vertaling van identiteit naar strategie en van strategie naar middelen. Als ik het moet samenvatten in één zin: Ik focus mij voornamelijk op branding en strategische vraagstukken.

Ik focus mij voornamelijk op branding en strategische vraagstukken.
Wat is je achtergrond?

Ik heb mijn bachelor gehaald aan het Avans te Breda waar ik Commerciële Economie heb gestudeerd. Mijn eerste (echte) baan was als recruiter bij Randstad, dit heeft mij erg geholpen om uit mijn schulp te kruipen. De creativiteit in het werk ontbrak hier echter waardoor ik snel de marketing kant ben opgedoken. Na bij twee grote multinationals te hebben gewerkt zocht ik meer dynamiek in mijn werkomgeving. Deze heb ik gevonden bij de mooie mensen van Get Hooked.

Jesper roy jeanine get hooked
Van welke werkzaamheden krijg jij de meeste energie?

Het proces om van een idee tot een daadwerkelijk tastbaar merk te komen samen met de klant. Je creëert iets volledig nieuws en vormt daar een raamwerk omheen wat ontzettend belonend is. Het voelt alsof je continu een nieuw eigen bedrijf opricht waar je je alleen bezighoudt met het creatieve gedeelte.

Op welk bereikt resultaat ben je trots?

Op dit moment ben ik trots op de manier waarop ik in het team integreer. Ik hoop hier natuurlijk snel mooie projecten met impact aan toe te voegen.

Waarin zou jij je verder willen ontwikkelen?

Mijn interesse ligt bij een organisatie in de breedste zin van het woord alsmede de mensen die er werken. Ik wil op elk vakgebied mee kunnen praten en met iedereen mee kunnen denken. De brug tussen afdelingen is het vlak waar ik goed in ben en waar ik op door wil groeien. Hiernaast wil ik mij in de toekomst ontwikkelen als manager omdat ik de mensen achter een organisatie wil begeleiden om zoveel mogelijk plezier uit zijn of haar werk te halen. Zo haal ik dan weer zoveel mogelijk plezier uit mijn werk ;). In september start ik met mijn master bedrijfskunde om mijn huidige kennis verder aan te scherpen en uit te breiden.

Hoe zet jij de klant centraal?

Door de klant actief bij het creatieve proces te betrekken; Welke stappen hebben we nodig om tot een nieuw merkconcept te komen, hoe kunnen we de klant en zijn of haar merk laten uitblinken en wat is er nodig op een campagne met impact op de markt te brengen? Bij Get Hooked luisteren we naar de klant en vormen we samen een uniek en op maat gemaakt concept. Eentje met impact dus!

Bij Get Hooked luisteren we naar de klant en vormen we samen een uniek en op maat gemaakt concept.
Team uitje get hooked den bosch
Hoe vind je Get Hooked als werkgever?

Get Hooked geeft je alle ruimte om je eigen pad te bewandelen. Dit is soms moeilijk omdat niemand zal zeggen hoe je iets moet doen. Het geeft je echter de kans om je eigen job in te richten, qua werkzaamheden, specialisme maar ook bijvoorbeeld qua tijdindeling. Ik vind Get Hooked als werkgever dus erg fijn en uitdagend.

Wat doet Jesper in zijn vrije tijd?

Buiten werk zijn er eigenlijk te veel dingen die ik leuk vind. Ik ben in mijn vrije tijd veel bezig met gaming, fotografie, sport (boulderen, tennis), voetbal kijken, Formule1 en borreltjes hier en daar.

Hiernaast heb ik een hond en een vriendin waar ik helemaal gek op ben.

Enthousiast &
klaar voor impact?

Stuur ons een bericht of
bel ons op 085 747 00 31!

Inspiratie nodig? Meld je aan voor onze nieuwsbrief!

Zo nu en dan zijn we allemaal op zoek naar nieuwe manieren om iets betekenisvols te doen, om impact te maken. Dan is onze nieuwsbrief misschien precies wat je nodig hebt! Meld je nu aan en ontvang maandelijks een dosis inspiratie over een groot aantal onderwerpen. En get ready for impact!